Nobody had cell phones back then. On the one hand, it might have been difficult to live without these gadgets. On the other hand, children were much happier without cell phones and hand-held computers. My grandparents often tell me about their childhood and youth. They say it was a happy time and people were different. People of their generation weren't commercially-minded at all. Our generation lives at the era of consumerism. We don’t value things and clothes that much. When we break or spoil something, we go to the store and easily buy a new one. My grandmother tells that she could wear the same pair of shoes for ten years and more, while I want to buy new shoes almost every season. Women’s rights have also been modified. Fifty years ago they were supposed to be diligent housewives.
Today women are seen at many high positions. They can be leading lawyers, politicians, financiers, top managers and superintendants. Another modern step forward is the development of travel opportunities. It has become faster, cheaper and more convenient to travel from one country to another. It is beneficial nearly for everyone: international students, curious adults, international commerce
ПЕРЕКЛАД
Життя сьогодні, здається, набагато краще, ніж 50 років тому. Стало набагато легше справлятися з багатьма елементарними речами. Наприклад, людям не доводиться прати одяг без пральної машини. Майже в кожному будинку є мікрохвильова піч, пилосос, посудомийна машина, електрична плита. Сучасні технології повністю змінили наше життя на краще. П'ятдесят років тому люди не могли навіть уявити собі, що домашніми справами займатимуться «розумні» пристрої. Подумати тільки, вони не знали, що комп'ютери зможуть миттєво відправляти повідомлення, робити фотографії або дозволять здійснювати відеодзвінки.
У той час ні в кого не було стільникових телефонів. З одного боку, можливо, без цих гаджетів було важко жити. З іншого боку, діти були набагато щасливіші без стільникових телефонів і кишенькових комп'ютерів. Мої бабуся з дідусем часто розповідають мені про свої дитячі та юнацькі роки. Вони кажуть, що тоді був щасливий час і люди були іншими. Люди їх покоління зовсім не були комерційно налаштованими. Наше покоління живе в епоху споживацтва. Ми особливо не цінуємо речі і одяг. Якщо що-небудь зламалося або зіпсувалося, ми йдемо в магазин і легко купуємо нову річ. Моя бабуся каже, що вона носила одну пару взуття понад десяти років, в той час як я хочу купувати нові туфлі майже кожен сезон. Права жінок також були змінені. П'ятдесят років тому вони повинні були бути старанними домогосподарки. С
ьогодні жінки займають високі посади. Вони можуть бути провідними юристами, політиками, фінансистами, топ-менеджерами і керуючими. Ще один стрибок вперед - це розвиток можливостей для туризму. Стало швидше, дешевше і зручніше подорожувати з однієї країни в іншу. Це вигідно майже для всіх: для іноземних студентів, що цікавляться дорослих, міжнародної комерції і торгівлі і т.д.