• 07:11
My name is Olena. I am thirteen years old. My parents and I often move from town to town. Both my parents are geologists; they research the types of mineral deposits. I have lived in seven towns of Russia and I want to live only in one town very much. I lived in Gelendzhik a few years ago and I realized that I want to live by the Black Sea. The sea charmed me. I dream of having a double-storey house with a swimming pool behind it. I wish I had my own room and we could see the sea out of the living room window. If we had such house I’d be the happiest person. I like reading and drawing very much that’s why I want to have a library and in the evenings I would draw beautiful views surrounding our house. I wish there were a big kitchen in our house where my whole family could have dinner. I would also like to have a big TV set and a huge fireplace in our living room. I hope my dream will come true soon.

ПЕРЕКЛАД

Мене звати Олена. Мені 13 років. Ми з батьками часто переїжджаємо з міста в місто. Мої батьки геологи - дослідники, вони досліджують типи родовищ корисних копалин. Я жила в семи містах Росії і дуже хочу, щоб ми жили тільки в одному місті. Кілька років тому, проживши п'ять місяців в Геленджику, я зрозуміла, що дуже хочу жити на березі Чорного моря. Море просто зачарувало мене. Я мрію, щоб у нас був двоповерховий будинок, а за ним був би басейн. Було б здорово, якби у мене була власна кімната, а з вікна вітальні було б видно море. Якби у нас був такий будинок, тоді я була б найщасливішою людиною. Я дуже люблю читати і малювати і хотіла б, щоб в цьому будинку у нас була бібліотека, а вечорами я б малювала красиві пейзажі, що оточують наш будинок. Мені б хотілося, щоб в нашому будинку була велика кухня, де б ми обідали всією сім'єю. Також я хотіла б, щоб у нас у вітальні стояв великий телевізор і був величезний камін. Вечорами ми могли б там збирати всі разом. Я сподіваюся, що моя мрія скоро збудеться.

Популярні твори